Перейти до content

Скласти список глобальних завдань людства

Опубліковано:

Голод. Бідність. Зміна клімату. Нерівність. Як взагалі можна підійти до вирішення таких проблем? Згідно з новою міжнародною кампанією, кращий спосіб почати діяти — скласти правильний список необхідних справ.

Banner with wind turbines image and then a green sticky note on the right-hand side  #WorldsToDoList

Що очолює ваш список необхідних справ?

Нашими головними завданнями є ліквідація голоду, припинення зміни клімату і боротьба за гендерну рівність.

Так, ці цілі можуть здатися нездійсненними, але нова кампанія, яка стартувала сьогодні, передбачає, що, якщо ми всі разом будемо підтримувати цілі сталого розвитку (ЦСР або глобальні цілі), визначені ООН, ми зможемо зробити те, що здається недосяжним.

Кампанія «The World's To Do List» (Список глобальних завдань людства), створена некомерційним агентством креативних комунікацій Project Every на чолі зі сценаристом фільму «Реальна любов» Рікардом Кертісом, закликає компанії по всьому світу присвятити частину свого інформаційного простору та зробити свій внесок, щоб розповісти про важливість глобальних цілей. Ось чому протягом наступного тижня стікери з глобальними цілями будуть з'являтися на веб-сайтах і в соціальних мережах Unilever, а також проектуватися на екрани штаб-квартири компанії в Лондоні. Ці стікери будуть супроводжувати логотипи наших брендів в Інтернеті, наші співробітники будуть додавати їх у свої повідомлення в соціальних мережах ... і все це повинно нагадувати про те, що планета і люди завжди на першому місці.

Глобальні цілі в основі нашого бізнесу

Незважаючи на те, що цього тижня ми приділимо особливу увагу тільки семи глобальним цілям, План сталого розвитку та підвищення якості життя Unilever Compass націлений на досягнення всіх 17 цілей сталого розвитку (ЦСР) ООН.

В межах стратегії «Чисте майбутнє» компанія Unilever інвестує 1 млрд. євро в створений фонд «Клімат і природа». Даний фонд бренди будуть використовувати для фінансування досліджень у сфері біотехнологій, використання CO2, низьковуглецевої хімії, біорозкладних і водозберігаючих рецептур, а також скорочення використання первинного пластику протягом наступних десяти років. Інше зобов'язання спрямовано на заміну всього вуглецю, одержуваного з викопного палива, на отриманий з відновлюваних джерел в рецептурі наших миючих засобів та засобів для прання.

Стратегія «Позитивна краса» для категорії косметичної продукції спрямована на розширення можливостей наших брендів для покращення самопочуття людей і підвищення їх самооцінки, а також для просування принципів різноманіття і інклюзії в суспільстві.

Бренди Unilever в категорії продуктів харчування працюють над виконанням своїх зобов'язань в межах стратегії «Майбутнє харчової індустрії», роблячи рецептуру товарів більш поживною для людини і сталою для планети.

«Світ зіштовхнувся із серйозними проблемами — від стрімких змін у кліматі до голоду і жахливої ​​бідності. Для пов'язаних між собою проблем, які неможливо вирішити поодинці, необхідно об'єднати зусилля підприємств, урядів і громад», — пояснює Ребекка Мармот, директор зі сталого розвитку Unilever. «Глобальні цілі дають нам фундамент, який допоможе вирішити ці проблеми, і до 2030 року зробити так, щоб наша планета і суспільство процвітали. Ми готові зробити свій внесок і сподіваємося, що всі разом ми зможемо виконати всі пункти цього критично важливого списку «глобальних завдань».

Відкрийте для себе бренди, які змінюють життя на краще

Orange sticky note with End world hunger written on it

Ліквідація голоду: Knorr

Кожна людина має право на здорову їжу. Саме тому наші бренди харчових продуктів працюють над створенням більш здорової і безпечної продовольчої системи.

  • Перехід на продукти на рослинній основі — Knorr працює над тим, щоб зробити продукти на рослинній основі зі списку «50 продуктів майбутнього», корисними та доступними для людей і планети.
Green sticky note with Deliver good health for alll written on it

Міцне здоров'я і благополуччя: Rexona

Для низької самооцінки і соціальної ізоляції в сучасному світі немає місця. Продукція бренду Rexona прагне усувати перешкоди, які обмежують життя людей.

  • Створення інклюзивних продуктів, які запевняють людей в тому, що вони можуть більше рухатися, незалежно від їх рівня фізичної підготовки або здібностей - одне із завдань, яке виконує бренд Rexona. Сьогодні 20 мільйонів людей користуються антиперспірантами Rexona. Мета бренду на 2022 рік - підвищити обізнаність про користь активного способу життя. А довгострокова мета - надихнути ще 10 мільйонів людей у всьому світі рухатися більше.
Red sticky note with Achieve gender equality written on it
Pink stick note with Fight inequality written on it

Гендерна рівність: Dove

Підтримка різноманіття і інклюзії залишаються ключовими елементами нашого бізнесу протягом багатьох років. Unilever розвивається і йде далі, прагнучи зробити більший внесок в створення різноманітного суспільства. Компанія і її бренди зі змістом, такі, як Dove, підтримують справедливе ставлення і доступ до можливостей та інформації для всіх людей без винятку, щоб кожен міг проявити себе.

  • Підвищення самооцінки дівчат і жінок — у межах проекту #ПокажітьНас бренд Dove працює разом із жінками в усьому світі, щоб забезпечити різноманіття жіночих образів в медіа та рекламі. Колекція фотографій налічує понад 10 тисяч, кожна з яких відображає ширший погляд на красу в рекламі та ЗМІ.
Blue sticky note with Ensure clean water and canitation for all written on it

Чиста вода і санітарія: Domestos

Бренди Unilever борються з небезпеками, які викликають низький рівень санітарії та гігієни, допомагаючи мільйонам людей отримати доступ до поліпшених санітарно-гігієнічних умов та утримувати свої будинки в чистоті.

  • Чисті туалети: Кожна третя людина на Землі не має доступу до чистого туалету. Мета компанії Domestos — побороти погані санітарно-гігієнічні умови. З 2012 бренд підтримав понад 25 мільйонів людей у світі в їх прагненні отримати доступ до більш чистих і безпечних туалетів.

Програма «Школа Domestos» в Україні є частиною соціально-освітнього проекту «У чистому світі не хворіють діти». Ця ініціатива спрямована на те, щоб привернути увагу батьків і дітей до важливості дотримання правил особистої гігієни. Надалі програма була розширена до навчальної кампанії «Знову до школи» у відповідь на реалії життя під час пандемії. Метою кампанії є забезпечення чистоти, дезінфекції робочих поверхонь і повної готовності до прийому учнів у новому навчальному році.

Загалом, до кінця 2020 року 2300 шкіл і понад 450 000 школярів України взяли участь у проекті.

Green sticky note with Tackle the climate crisis written on it

Боротьба зі змінами клімату: Ben& Jerry’s/ DiG

Світ з нульовим рівнем викидів можливий - у компанії Unilever є амбітний план скоротити викиди парникових газів до нуля до 2039 року - від збору сировини для нашої продукції до її продажу в торгових точках. Ми переходимо на поновлювані джерела енергії у всіх сферах нашої діяльності, знаходимо нові низьковуглецеві інгредієнти і розробляємо миючі засоби і засоби для прання, що не містять викопне паливо. Ми використовуємо наші можливості, щоб підтримувати зміни, що виходять далеко за межі нашого бізнесу.

  • Натхнення для нового покоління — проект «Бруд — це добре» (Dirt is Good) надає молодим людям можливість використовувати проблеми, інструменти та ідеї для розробки заходів, які допоможуть поліпшити світ. Прання одягу не повинно багато коштувати нашому світові, тому ми разом з DiG прагнемо знайти способи захисту клімату і навколишнього середовища, а також природного балансу, що підтримуватиме життя на Землі.

    Натхнення для нового покоління — проект «Бруд — це добре» (Dirt is Good) надає молодим людям можливість використовувати проблеми, інструменти та ідеї для розробки заходів, які допоможуть поліпшити світ. Прання одягу не повинно багато коштувати нашому світові, тому ми разом з DiG прагнемо знайти способи захисту клімату і навколишнього середовища, а також природного балансу, що підтримуватиме життя на Землі.

  • Вживання заходів щодо боротьби із кліматичними змінами: Бренд-активіст Ben & Jerry’s запропонував своїм співробітникам і клієнтам приєднатися до Глобального кліматичного страйку і молодіжного руху для боротьби за здорове майбутнє планети.
Mustard coloured sticky note with Create a waste free world written on it

Відповідальне споживання і виробництво: Love Beauty & Planet

Сьогодні через культуру одноразового використання ми витрачаємо невідновлювані ресурси. Для того, щоб скоротити об’єми нераціонального споживання компанія Unilever працює над тим, щоб створювати економіку замкнутого циклу, в результаті чого відходи не потраплятимуть в навколишнє середовище.

  • Скорочення, повторне використання, переробка. Косметичний бренд Love Beauty and Planet прагне скоротити кількість відходів від упаковки і використовує в своїй лінійці пляшки з 100% переробленого пластику. Такий самий шлях обрали і інші бренди: 89% пластикової упаковки придатні до переробки і при наявності відповідної інфраструктури можуть бути використані для повторного виробництва такої упаковки.

    Скорочення, повторне використання, переробка. Косметичний бренд Love Beauty and Planet прагне скоротити кількість відходів від упаковки і використовує в своїй лінійці пляшки з 100% переробленого пластику. Такий самий шлях обрали і інші бренди: 89% пластикової упаковки придатні до переробки і при наявності відповідної інфраструктури можуть бути використані для повторного виробництва такої упаковки.

На початок