Перейти до content

Two children planting a plant in the ground

Unilever – ключовий партнер саміту COP26. Світу потрібні більш активні дії для боротьби з глобальним потеплінням

Теперішнє десятиліття стане вирішальним для нашої планети у боротьбі зі змінами клімату. Якщо людство зможе втримати глобальне потепління і не дозволить піднятися температурі на Землі вище півтора градуса за Цельсієм, то зможе запобігти катастрофі, що насувається. Поки що ми – як частина світової спільноти – йдемо неправильним шляхом і не поспішаємо з прийняттям конкретних рішень. Ось чому Unilever закликає держави, бізнес та громадянське суспільство до перегляду своїх дій та розробки чіткої дорожньої карти для цілей, які обговорювались на кліматичному саміті COP26.

*Всі гіперпосилання на цій сторінці доступні лише англійською мовою.

Паризька угода 2015 стала знаковою подією у боротьбі з глобальним потеплінням. Тоді, на COP21, світ погодився, що повинен утримувати підвищення температури нижче двох градусів за Цельсієм та продовжувати прикладати зусилля щодо її обмеження дорівня півтора градусів. З того моменту людству стало зрозуміло, що забезпечення глобально абсолютного нуля викидів до середини століття та зниження швидкості нагрівання планети хоча б на півтора градуси за Цельсієм є єдиним способом, який дозволить уникнути кліматичної катастрофи.

Глобальна кліматична конференція COP26 відбулася у Глазго з 31 жовтня до 12 листопада. Вона стала ще однією ключовою подією, яка дозволила урядам, бізнесу та громадськості обговорити та закласти фундамент, що дозволить найближчими роками реалізувати комплекс заходів щодо боротьби з глобальним потеплінням.

Заради майбутнього людства та нашої планети кожен має докласти всіх можливих зусиль для реалізації заявлених цілей. Як ключовий партнер COP26 Unilever розраховує, що зможе прискорити своїми реальними діями боротьбу з глобальним потеплінням у всьому світі.

Компанії та уряди країн мають скорочувати викиди парникових газів вже зараз

Наразі підприємствам у всьому світі необхідно ставити чіткі цілі та терміни для досягнення вуглецевої нейтральності, а також регулярно повідомляти про свої результати громадськості, взаємодіяти з постачальниками, інвесторами та урядами, щоб допомагати іншим досягти необхідних показників.

Допомагаючи прискорити перехід до низьковуглецевої та сталої економіки, підприємства можуть надати підтримку урядам країн та здійснити прискорений перехід до Паризької угоди. Відповідно, створюючи правильну комбінацію систем стримування та мотивуючих кліматичних реформ, уряди допоможуть стимулювати дії бізнесу, щоб не дозволити планеті нагрітися ще на півтора градуси за Цельсієм.

Unilever підтримує:

• законні методи з поетапної відмови від вугілля та інших викопних видів палива.

• Розробку та впровадження вуглецевих квот, що відображають ціну реальних наслідків від CO2 для планети та людства.

Перехід на відновлювані джерела енергії та електромобілі.

Всі ці дії повинні супроводжуватися негайним впровадженням реформ, що ґрунтуються на користі для природи та скороченні шкідливого впливу на навколишнє середовище задля стримання глобального потепління.

Таким чином, напередодні COP26 кожен уряд повинен встановитимасштабну кліматичну мету і розробити докладну дорожню карту, яка допоможе вдвічі скоротити глобальні викиди до 2030 року і досягти вуглецевої нейтральності не пізніше 2050 року.

Необхідно, щоб уряди захищали своїх громадян, допомагали країнам, що розвиваються, фінансуючи боротьбу з глобальним потеплінням. Атакож підтримували людей у ​​процесі адаптації до існуючих кліматичних реалій і підвищували сталість до їх руйнівного впливу. Негативні наслідки кліматичної кризи (такі, як шторми, повені, засуха та інші) вже відчуваються всюди, і більшістьз них, ймовірно, триватиме або погіршиться в майбутньому навіть при виконанні Паризької угоди.

Ми зробимо все, що в наших силах

Unilever знає, що сучасні відповідальні споживачі очікують рішучих та прозорих дій компанії щодо захисту навколишнього середовища. Починаючи з матеріалів, які використовуються для виробництва товарів, і закінчуючи інформацією про продукти, Unilever зробить все можливе, щоб допомогти зробити кожному покупцеві сталий вибір.

У березні 2021 року було опубліковано План дій щодо переходу до змін клімату, що розповідає про підхід компанії до питань глобального потепління.

Цілі Unilever в галузі зниження впливу на кліматмістять скорочення до нуля викидів парникових газів на виробництвах до 2030 року, а також досягнення нульового рівня викидів по всьому виробничо-збутовому ланцюгу до 2039 року (від купівлі сировини до продажу товарів у торгових точках). Компанія переходить на 100% відновлювані джерела енергії та електромобілі та працює з постачальниками та партнерами з інновацій для розширення масштабів дій, які допоможуть захистити людей та Землю.

Відомо, що скорочення біорізноманіття та глобальне потепління тісно взаємопов'язані. Дії, які дозволяють природі процвітати, також підуть на користь клімату і навпаки. У зв'язку з цим Unilever припиняє вирубування лісів по всьому ланцюгу поставок до 2023 року, а також зобов'язується зберігати водні ресурси та допомагати і відновлювати сільське господарство.

Все у світі взаємопов'язане

Хоча ми працюємо над скороченням власних викидів і спонукаємо постачальників до таких самих дій, більша частка вуглецевого сліду протягом життєвого циклу продукції Unilever виходить за межі безпосереднього контролю компанії.

Вуглецевий слід залежить від того, яким чином співробітники компанії дістаються до роботи, від енергії, що споживається при використанні продукції, а також наявності інфраструктури для утилізації, яка доступна кінцевим споживачам.

Ніхто не впорається з таким масштабним завданням поодинці. Бренди та співробітники Unilever долучаютьсядо саміту COP26 у Глазго, сміливо та впевнено виступають за більш рішучі та швидкі дії у питаннях клімату. Від цього залежить майбутнє планети та всього людства. А чи готові ви приєднатися до боротьби?