Перейти до content

Зробити Сталий розвиток та покращення якості життя звичним явищем да доступним для 8 мільярдів людей

Опубліковано:

навколишнє середовище і люди

Десять років тому ми вирушили в подорож, щоб стати найбільш стійким та сталим бізнесом у світі.

Щоб довести, що зростання не повинно відбуватися за рахунок людей і планети.

Щоб продемонструвати, що бізнес може бути рушійною силою добрих справ - не тільки на словах, а й на ділі.

Ми досягли багатьох наших цілей, але нам ще багато належить зробити.
Десять років по тому ми ділимось тим, чому навчились впродовж нашого шляху.
І ми ставимо ці життєві уроки в центр нової, ще більш амбітної стратегії.

Озираючись на новаторське десятиліття

У 2010 році ми запустили План сталого розвитку та покращення якості життя Unilever (USLP).

USLP – змінив правила гри як для нас, так і для інших. Тоді ми не знали як досягти всіх поставлених цілей, та жодна інша компанія нашого масштабу ще не впроваджувала такого амбіційного плану.

Це не був план сталого розвитку.

Це був план успішного, стійкого і сталого бізнесу.

У ньому було визначено три ключові цілі, підкріплені дев’ятьма зобов’язаннями, та 50 задач із конкретними термінами, які охоплюють наші соціальні, екологічні та економічні показники в по всьому ланцюжку створення вартості.

Як ми це зробили?

Після десяти років реалізації USLP ми чітко бачимо та можемо оцінити вплив, якого ми досягли:

Ми стали свідками того, як наша робота змінила світ навколо нас - розширення прав і можливостей жінок, захист лісів, поліпшення здоров'я та підтримка сталого сільського господарства.

Ось фільм, який підсумовує останні десять років Плану сталого розвитку та покращення якості життя Unilever із розповідями людей, які втілювали його в життя:

Ми також чітко побачили переваги для нашого бізнесу.

Зростання, зумовлене брендами із місією, та інноваціями. Понад 1 мільярд євро витрат вдалося уникнути. Загальна дохідність акціонерів склала понад 230%. Ланцюг поставок, який дедалі більше захищений від змін клімату та інших ризиків. Значно більша віра до Unilever, яка допомогла нам залучити та зберегти найкращі таланти. А співпраця з партнерами дозволила нам створити ще більший вплив, дозволивши нам бути рушійною силою змін далеко за межами власного бізнесу.

Чого ми навчилися

Але хоча ми пишаємося своїми досягненнями, у нас все ще багато роботи.
Ми ще не досягли всіх наших цілей.
Ми ще не впорались із усіма поставленими завданнями.
Час від часу ми засвоювали важкі уроки.

Наша мета полягає у забезпеченні отримання 100% сільськогосподарської сировини відповідальними методами. Важко підтримувати та виконувати цілі сталого та відповідального постачання, якщо ми не маємо повної видимості ланцюга поставок деяких інгредієнтів. Скільки б часу та ресурсів ми не інвестували, ми не завжди зможемо забезпечити сталий урожай. Тому ми зосереджуємося на інгредієнтах, саме там, де ми можемо мати найбільший вплив. Що стосується наших інгредієнтів із меншим об’ємом, ми дотримуємося галузевих стандартів, застосовуючи нашу Політику відповідальних постачальників.

Ми виявили, що надзвичайно важко виміряти фактичний вплив багатьох наших програм щодо поліпшення умов життя та розширення можливостей для жінок. Над цим ми все ще працюємо

І ми виявили, що, оскільки темпи змін надзвичайно швидкі та постійно прискорюються, нам потрібно проявляти гнучкість, щоб залишатись попереду. Наприклад, ми зрозуміли, що нашу роботу з відходами необхідно прискорити, особливо для вирішення проблем із пластиком, тому ми ввели нові зобов’язання в 2017 році, за якими слідували дуже жорсткі цілі в 2019 році.

Ми недооцінили, наскільки складно допомогти споживачам змінити свою поведінку. Наші цілі щодо парникових газів та води включали прагнення допомогти споживачам змінити те, як вони перуть або приймають душ. Ми випустили деякі продукти, які потребують менше викориcтання води та призводять до менших викидів, але нам не вдалось реалізувати достатньо інновацій та ініціатив для досягнення нашої цілі. Наша робота тут продовжується.

Слідуючи нашому Компасу

Тому, коли USLP підходить до завершення у 2020 році, ми знаємо, що ми повинні бути кращими, сміливішими та швидшими в наших амбіціях сталого розвитку.

Наше бачення полягає в тому, щоб бути лідером у сталому бізнесі у всьому світі. Ми хочемо бути бізнесом, який приносить користь всім зацікавленим сторонам-у соціальному, екологічному та економічному сенсах.

Як виглядає такий бізнес?

Ми вважаємо, що він повинен бути цілеспрямованим і відповідати майбутньому, а також забезпечувати чудову продуктивність.

Щоб досягнути цього, ми будемо слідувати нашому новому Компасу-єдиній сталій бізнес-стратегії, заснованій на трьох основних переконаннях:
Ми віримо, що бренди, які мають ціль - ростуть.
Ми віримо, що компанії, які мають ціль - довговічні.
Ми віримо, що люди, які мають ціль - процвітають.

Ми зробимо ще більше з того, що спрацювало добре, і виправимо те, що не вдалося. І ми поставимо перед собою ще більш амбіційні та прогресивні цілі.

Ми знаходимося на шляху до того, щоб зробити сталий розвиток та покращення якості життя звичним явищем для 8 мільярдів людей.

На початок