Перейти до content

Позиція Unilever щодо альтернативних підходів тестуванню на тваринах

Опубліковано:

Illustrations of some of Unilever's PETA-certified brands These are not tested on animals anywhere in the world.

Ми не тестуємо наші продукти на тваринах і прагнемо припинити тестування на тваринах у всьому світі. Unilever використовує широкий спектр підходів, не пов'язаних з тваринами, для оцінки безпеки наших продуктів для споживачів, наших співробітників і навколишнього середовища. Ми також розробляємо підходи до оцінки безпеки «наступного покоління», які не ґрунтуються на нових даних про тварин.

Зокрема, в Україні ми не проводимо випробувань своєї продукції на тваринах самостійно і не доручаємо проводити подібні випробування від свого імені ні на етапі виробництва, ні на кінцевому етапі. Протягом багатьох років наша компанія веде активну роботу, спрямовану на законодавче закріплення можливості використання альтернативних методів тестування косметичної продукції в тих країнах, в яких тестування на тваринах обов'язково на законодавчому рівні.

Згідно нашого зобов'язання припинити тестування на тваринах у всьому світі, зростаюча кількість наших брендів стежать за тим, щоб їх продукти і інгредієнти не піддавалися тестуванню на тваринах як боку Unilever, так і з боку наших постачальників або регулюючих органів. Прихильність цих брендів відмови від тестування на тваринах підтверджена глобальними групами захисту тварин. Unilever підтримує заклики до заборони тестування косметики на тваринах по всьому світу до 2023 року.

Але деякі інгредієнти в портфелі брендів Unilever все ще потребують перевірки постачальниками на відповідність законодавчим і нормативним вимогам на деяких ринках, так як деякі державні органи тестують певні продукти на тваринах згідно свого законодавства. Організація «Люди за етичне поводження з тваринами» (PETA) визнала нас «компанією, що працює над зміною нормативних вимог» за роботу, яку ми виконуємо понад 30 років, щоб забезпечити прийняття тестувань, не пов'язаних з тваринами.

Наш інноваційний підхід переслідує одну чітку мету: продовжувати розробляти і використовувати підходи не пов'язані з тваринами і інформувати інших про дослідження, які ми проводимо, щоб гарантувати безпеку наших продуктів без необхідності тестування на тваринах. Наша команда міжнародно визнаних лідерів в сфері альтернативних методів тестування продукції, не пов’язаних в випробуванням на тваринах, працює з регулюючими органами, НУО, нашими постачальниками і іншими науковцями в усьому світі, щоб поділитися нашими підходами і сприяти їх ширшому визнанню владою. Для нас було честю отримати Премію Корпоративної Свідомості (Corporate Consciousness Award) у 2019 році від Товариства захисту тварин США (Humane Society of the United States), що визнає вплив наших досягнень в сфері альтернативних методів тестування продукції на заміну випробувань на тваринах.

Ми стрімко розвиваємося в розробці передових підходів до оцінки ризиків при впровадженні нових інгредієнтів. Щоб надихнути інших виробників на впровадження нових підходів, ми регулярно публікуємо наші результати у відкритому доступі, а також співпрацюємо з міжнародними дослідними співтовариствами. Результати наших досліджень публікуються на сайті http://tt21c.org/safety/ .

Додаткова інформація про провідних в галузі підходах Unilever до оцінки безпеки «наступного покоління»:

Квітень 2020

На початок