Перейти до content

Find your everyday good

Щодня ми працюємо, щоб зробити світ дещо кращим.

Це було нашою метою - і частиною нашого бізнесу - понад сто років.

Нашим глобальним завданням є - нести добро суспільству. Для того, щоб зменшити наш екологічний слід, краще підтримувати наших співробітників і партнерів, а також допомагати місцевим громадам процвітати.

І коли ви куштуєте, скрабуєте, миєте або чистите використовуючи один із наших продуктів - ви допомагаєте створювати щось корисне, підтримуючи одну з багатьох наших ініціатив.

Ось уявіть, що мільйони людей у цілому світі куштують, чистять, скрабують і миють. І все це в сукупності створює вагомий соціальний вплив та внесок у сталий розвиток у всьому світі!

Нам ще багато належить зробити, але разом ми можемо створити кращий світ!

Кожен U робить добро. Unilever


Кожен U працює для сталого розвитку

Ми завжди вірили, що можна досягати успіху, несучи добро суспільству. Ось чому ми запровадили та прозоро поширюємо інформацію про виконання нашого Плану Сталого Розвитку Unilever (USLP), який є фундаментом для створення довіри у кожному аспекті нашої діяльності. Це наш спосіб забезпечити ваш внесок до сталого розвитку щоразу коли ви куштуєте, скрабуєте, миєте або чистите використовуючи один із наших продуктів.

Дізнайся більше про наш план
Domestos packshot

КОЖЕН DOMESTOS

НАВЧАЄ ГІГІЄНИ В МІСЦЕВИХ ШКОЛАХ

Дізнатися більше
Dove packshot

КОЖЕН DOVE

НАВЧАЄ ЖІНОК УПЕВНЕНОСТІ В СОБІ

Дізнатися більше
Love Beauty and Planet packshot

КОЖЕН LOVE BEAUTY AND PLANET

ВИКОРИСТОВУЄ ПЛЯШКИ ІЗ ПЕРЕРОБЛЕНОГО ПЛАСТИКУ

Дізнатися більше
Axe packshot

КОЖЕН AXE

ВПРОВАДЖУЄ ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ ВПЕВНЕНОСТІ B ХЛОПЦІВ

Дізнатися більше
Forest Balm packshot

КОЖЕН ЛЕСНОЙ БАЛЬЗАМ

НАВЧАЄ ГІГІЄНИ РОТОВОЇ ПОРОЖНИНИ

Дізнатися більше
Rexona packshot

КОЖНА REXONA

МОТИВУЄ ЛЮДЕЙ ДО ЩОДЕННОГО РУХУ

Дізнатися більше

Є запитання?

«Робити добро» - ідея, яка лежить в основі багатьох наших брендів – починаючи від прагнення Dove покращувати самооцінку та впевненість жінок, до Domestos з програмою для шкільних закладів «У чистому світі не хворіють діти!». Ми знаємо, що наш масштаб дає нам можливість допомогти створити кращий світ і, за допомогою нашого асортименту брендів, ми націлені це зробити. Ось чому, ми постійно працюємо над тим, щоб зробити Сталий розвиток основною метою кожного з наших брендів - таким чином ми можемо найкраще використовувати цю супер групу цілеспрямованих продуктів для покращення життя, суспільства та світу в цілому.

Однак, більше того, наш План Сталого Розвитку Unilever (USLP) вкладає ідею «робити добро» у кожен елемент нашої діяльності. Завдяки USLP ми маємо намір відокремити зростання нашого бізнесу від нашого впливу на навколишнє середовище, одночасно збільшивши позитивний соціальний вплив. Але ми не можемо досягнути цього самотужки - і ось тут з'являєтесь ви! Коли ви просто миєте, чистите, скрабуєте або дезінфікуєте улюбленими продуктами, з нашої колекції брендів, ви допомагаєте підтримати понад 60 проєктів, які працюють над покращенням здоров’я та гігієни, зменшенням впливу на навколишнє середовище вдвічі та покращенням життя мільйонів.

З того часу, як ми вперше відкрили свої двері понад 100 років тому, ми завжди вірили, що відповідальний бізнес - це хороший бізнес. Саме з цієї віри розквітнув План Сталого Розвитку Unilever. USLP - це наш довгостроковий план створити кращий світ, одночасно розвиваючи наш бізнес. Він зосереджений на трьох основних напрямках, в яких ми можемо найкраще використовувати наш масштаб для досягнення реальних змін.

І ви також є частиною цього довгострокового плану. Коли ви просто чистите щіткою, приймаєте ванну та використовуєте улюблені продукти Unilever, ви підтримуєте наші плани зробити деякі дивовижні речі в майбутньому. До 2020 року ми допомогли більше мільярду людей вжити заходів для поліпшення свого здоров'я та добробуту.

До 2030 року наша мета - зменшити вдвічі екологічний слід виробництва та використання наших продуктів по мірі розвитку бізнесу. До 2020 року ми покращили життя мільйонів людей, розвиваючи бізнес Unilever.

Ми віримо, що сукупність невеликих добрих справ створює значний позитивний вплив. Працюючи над тим, щоб кожен елемент нашого бізнесу відігравав свою роль, велику чи малу, у створенні кращого світу, ми можемо з упевненістю сказати, що з кожним U ми не тільки намагаємося нести добро зараз, але й будемо продовжувати робити добро в майбутньому.

Однак, є так багато речей, які ми не можемо зробити самотужки. Ось чому ми працюємо з відповідними партнерами, громадськими організаціями, державними органами, іншими подібними підприємствами і, найголовніше, з людьми, які люблять користуватися нашими продуктами, щоб ми могли зробити якомога більше хорошого разом.

Це не відбудеться за один день, але, продовжуючи куштувати, скрабувати, мити і чистити улюбленими продуктами, ви вже вживаєте заходів, щоб допомогти створити кращий світ. Але якщо ви хочете вийти за межі лише споживання на шлях до кращого світу, ви також можете більш безпосередньо співпрацювати з нами за допомогою нашої ініціативи "Вжити заходів" (Take Action initiative).

Ми постачаємо світові такі товари як засоби для догляду за порожниною рота, засоби особистої гігієни, засоби для догляду за оселею, напої, компоненти для приготування їжі вже понад 100 років, і ми завжди робили це керуючись ідеєю допомогти створити кращий світ. Насправді, коли ми вперше відчинили наші двері в далекому 1930 році, ми мали на меті «зробити чистоту звичним явищем; полегшити роботу жінок; зміцнювати здоров’я та сприяти особистій привабливості, щоб життя було приємнішим та кориснішим для людей, які використовують наші продукти».

Саме прагнення створити бізнес, який міг би бути не лише прибутковим, але й робити добро, об’єднав нідерландську маргаринову компанію Margarine Unie з британським миловаром Lever Brothers для створення Unilever. Цю мету ми несемо крізь сторіччя та керуємося нею у 21-му столітті. Ми взяли на себе зобов’язання допомогти людям добре виглядати, добре почуватись та отримувати більше від життя. Наша місія – зробити сталий розвиток та покращення якості життя звичним явищем та доступним для всіх.

Ви можете дізнатися більше про те, звідки ми прийшли і куди прямуємо, в нашому розділі Історія.

Протягом останнього десятиліття ми були неймовірно задоволені визнанням, яке ми отримали від широкого кола спеціалізованих агентств та організацій, включаючи Oxfam та Індекс сталого розвитку Доу-Джонса (Dow Jones Sustainability Indices), за нашу роботу в галузі сталого розвитку. Ми були визнані світовими лідерами в галузях кліматичних дій, політик сільськогосподарського постачання, управління відходами та практик сталого розвитку. І ми не змогли б досягти цих результатів без наших партнерів та вашої постійної підтримки наших продуктів.

Однак, ми не хочемо зупинятися на досягнутому - нам доведеться ще багато зробити, якщо ми хочемо створити кращий світ для всіх. Подорож триває, і ми прямуємо разом.

Дізнайтеся більше про нашу діяльність у сфері сталого розвитку.