Ми знаємо, що покоління Z ходить на побачення в три рази рідше, ніж покоління X і Y. 65% молодих хлопців відчувають себе невпевненим при спілкуванні з дівчатами тет-а-тет, третина чоловіків використовує мобільні додатки для знайомств, щоб не бачитися наживо. Знаючи це, ми перетворили AXE у впевненість, яка відчиняє всі двері! У підсумку, AXE став товаришем, який завжди підтримає і розвіє невпевненість. Наші комунікації, у соціальних медіа Facebook та Instagram, спрямовані на подолання страху та розкриття рішучості хлопців. Треба ж колись підійти та заговорити з дівчиною, яка подобається. У розважальній формі АХЕ навчає хлопців як спілкуватися з дівчатами. У наших соціальних мережах та всіх проєктах ми руйнуємо бар’єри в спілкуванні, щоб підвищити впевненість молодих людей та допомогти їм знайти спільну мову з дівчатами, звичайно, подаючи інформацію з гумором. Споживачі можуть сприймати наш бренд як друга, до якого вони можуть завжди звернутися за порадою.
AXЕ разом з відомими українськими блогерами, такими як Дурнєв та Мурафа, організовували прямі ефіри та діалоги в соціальних мережах, в яких на прикладах та, звичайно, з «нотками» гумору, розповідали про спілкування з дівчатами та побачення.
Також проводили інтеграції в розважальне YouTube шоу про побачення «Дурнев ищет парня».
АXE завжди підтримує та не дає падати духом! У безпрецедентний час локдауну, коли всі ми були обмежені у живому спілкуванні, ми з нашими партнерами та друзями організували спецпроєкт #ТАНЦЮЮВДОМА. Даний проєкт давав лайфхаки як організувати круту вечірку в умовах карантину та був готовою платформою з плейлистами концертів та календарем онлайн вечірок і заходів. Таким чином, ми надихнулись та надихнули українців на чудовий настрій, та дали інструменти в організації веселощів та вечірок в умовах локдауну, безпечно та дотримуючись усіх карантинних заходів!