Перейти до content

КОЖЕН AXE ВПРОВАДЖУЄ ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ ВПЕВНЕНОСТІ B ХЛОПЦІВ

AXE надає хлопцям усі інструменти для вираження того, що робить їх самобутніми і, зрештою, привабливими. AXE – це бренд стилю життя, бренд з унікальним досвідом, аналогів якому не існує.

АХЕ – це те, що надає хлопцям впевненості за всіма параметрами: зовнішність, аромат та самовідчуття

Ми знаємо, що покоління Z ходить на побачення в три рази рідше, ніж покоління X і Y. 65% молодих хлопців відчувають себе невпевненим при спілкуванні з дівчатами тет-а-тет, третина чоловіків використовує мобільні додатки для знайомств, щоб не бачитися наживо. Знаючи це, ми перетворили AXE у впевненість, яка відчиняє всі двері! У підсумку, AXE став товаришем, який завжди підтримає і розвіє невпевненість. Наші комунікації, у соціальних медіа Facebook та Instagram, спрямовані на подолання страху та розкриття рішучості хлопців. Треба ж колись підійти та заговорити з дівчиною, яка подобається. У розважальній формі АХЕ навчає хлопців як спілкуватися з дівчатами. У наших соціальних мережах та всіх проєктах ми руйнуємо бар’єри в спілкуванні, щоб підвищити впевненість молодих людей та допомогти їм знайти спільну мову з дівчатами, звичайно, подаючи інформацію з гумором. Споживачі можуть сприймати наш бренд як друга, до якого вони можуть завжди звернутися за порадою.

AXЕ разом з відомими українськими блогерами, такими як Дурнєв та Мурафа, організовували прямі ефіри та діалоги в соціальних мережах, в яких на прикладах та, звичайно, з «нотками» гумору, розповідали про спілкування з дівчатами та побачення.

Також проводили інтеграції в розважальне YouTube шоу про побачення «Дурнев ищет парня».

АXE завжди підтримує та не дає падати духом! У безпрецедентний час локдауну, коли всі ми були обмежені у живому спілкуванні, ми з нашими партнерами та друзями організували спецпроєкт #ТАНЦЮЮВДОМА. Даний проєкт давав лайфхаки як організувати круту вечірку в умовах карантину та був готовою платформою з плейлистами концертів та календарем онлайн вечірок і заходів. Таким чином, ми надихнулись та надихнули українців на чудовий настрій, та дали інструменти в організації веселощів та вечірок в умовах локдауну, безпечно та дотримуючись усіх карантинних заходів!

Трохи історії

Бренд AXE був вперше представлений у Франції у 1983 році. Після успіху в Європі, Латинській Америці та інших частинах світу, у 2002 році АХЕ був запущений у США. З появою AXE на американському ринку змінилося класичне уявлення про щоденний чоловічий догляд.

У 2016 році AXE запустив лінійку Find Your Magic, яка надихає хлопців на усвідомлення своєї унікальності.

У 2018 році AXE випускає новий продукт – олівці-дезодоранти в чорних упаковках, які повторюють наші аромати-бестселери: Dark Temptation та Black. Дезодоранти AXE мають антибактеріальну формулу і перешкоджають появі неприємного запаху, та водночас не містять солей алюмінію.

Протягом усієї своєї історії бренд співпрацював з найвидатнішими представниками суспільства і створював ексклюзивний контент та незабутні враження для хлопців і дівчат по всьому світу.

Дізнайся більше про AXE на нашому сайті та у Facebook та Instagram.

Кожен U робить добро. Unilever