Від знаменитостей у соціальних мережах до ідеального світу моди — нас усюди оточують нереалістичні ідеали краси. Це може призвести до заниженої самооцінки й тривожності. Проєкт Dove «Самооцінка» (Self-Esteem) надає вчителям, батькам і молодим лідерам цінні ресурси (створені разом з експертами з оцінювання свого зовнішнього вигляду та провідними університетами, включно з психологами із Центру досліджень зовнішнього вигляду Університету Західної Англії/ Centre for Appearance Research at the University of the West of England), щоб показати жінкам, які в них прекрасні тіла [незалежно від того, які вони на вигляд].
КОЖЕН DOVE НАВЧАЄ ЖІНОК УПЕВНЕНОСТІ В СОБІ
Забудьте про відредаговані фото та бездоганні образи, які ми спостерігаємо з екранів - справжня краса є впевненою в собі і прекрасна у своїй індивідуальності. Щоразу, коли ви обираєте Dove - ви допомагаєте проєкту Dove Self-Esteem надавати жінкам впевненості у справжній індивідуальній красі. До 2020 року ми вже допомогли покращити свою самооцінку 40 мільйонам жінок.
Допомагаємо жінкам усвідомити, що вони прекрасні такі, якими їх створила природа
З 2004 року програма з підвищення самооцінки жінок охопила 140 країн світу
Наша глобальна місія — підвищити самооцінку жінок щодо своєї зовнішності. Саме тому ми співпрацюємо зі Світовою організацією жінок-провідників та дівчат-скаутів (WAGGGS), щоб якнайбільше поширити цю програму. Ми розробили програму «Свобода бути собою» разом із WAGGGS. Від часу заснування у 2013 році вона допомогла 4 мільйонам жінок із понад 129 країн прокидатися щодня, почуваючись впевненіше, та надала їм сил і навичок для подальшої активної діяльності.

Уже до 2020 року Dove допоміг більш як 40 мільйонам жінок підвищити самооцінку
Щоразу, вибираючи продукцію Dove, щоб підвищити свою самооцінку, ви здійснюєте внесок у проєкти, що допомагають мільйонам інших жінок також підвищити свою самооцінку. Лише у 2017 році програма охопила 5,8 мільйона молодих людей — наразі це наше найвагоміше досягнення протягом одного року. Проте ми можемо досягти значно більшого.
У 2018 році проєкт «Самооцінка»(Self-Esteem) продовжив розширювати свій вплив у нових та захоплюючих напрямках. Завдяки співпраці з відомим мультсеріалом «Стівен Юніверс»(Steven Universe) від Cartoon Network Dove планує охопити ще більше жінок, створивши 6 короткометражних фільмів та персоналізовану електронну книжку, доступну в 13 країнах.
Це наша спільна подорож, чудово сформульована в «Обітниці справжньої краси від Dove»(Dove’s Real Beauty Pledge).
Ми продовжуємо активну роботу і вже зовсім скоро ви дізнаєтесь про новий надихаючий проєкт в Україні.
Дізнайся більше про Dove на нашому сайті та Facebook.

Кожен U робить добро. Unilever