Світ ще ніколи не мав більш чіткого уявлення про соціальні та екологічні проблеми, які стоять перед усіма нами.
Потреба в діях ще ніколи не була такою нагальною.
І ми знаємо, що нам належить зіграти важливу роль. Ми — компанія брендів і людей, яка поставила перед собою чітку мету: зробити сталий образ життя звичним явищем.
Новаторське десятиліття
У 2010 році ми запустили План сталого способу життя Unilever (USLP), мета якого — довести, що сталий розвиток і успішне ведення бізнесу взаємопов'язані.
За десять років існування USLP світ змінився. Проблеми, що спонукали нас діяти, стали поширеними і загальновідомими. Зацікавлені сторони більше не вважають зобов'язання в галузі сталого розвитку приємним доповненням — вони справедливо очікують їх як обов'язкового мінімуму.
Ми багато чому навчилися на своєму шляху. І хоча у нас не завжди все виходить так, як треба, ми вважаємо, що ми залишаємося вірні нашій меті вибороти провідне положення в галузі сталого розвитку. Ми спираємося на тверду віру в те, що бренди з метою зростають, компанії, що мають мету, живуть, а люди, що мають мету, процвітають.
Ми більш ніж будь-коли впевнені, що курс, яким ми йдемо, є правильним — для нас і для всього світу. І озброївшись досвідом нашого USLP, ми прагнемо створити рух, в якому наші постачальники, клієнти та споживачі будуть частиною побудови кращого майбутнього.
Новий договір — із суспільством і планетою
Тепер ми хочемо просунути наш бізнес і способи його ведення ще далі, ніж будь-коли раніше. Наша корпоративна стратегія Unilever Compass визначає шляхи реалізації цієї мети.
Згідно зі стратегією Unilever Compass, задоволення інтересів наших зацікавлених осіб лежить в основі всього, що ми робимо.
Вона підкреслює незаперечну важливість дотримання прав людини. Крім того, в цій стратегії викладені програми дій із вирішення найважливіших проблем нашого часу, використовуючи весь масштаб і вплив наших брендів і просуваючись далі і швидше, досягаючи поставлених цілей, що сприяють позитивним змінам.