Світ ще ніколи не мав більш чіткого уявлення про соціальні та екологічні проблеми, які стоять перед усіма нами.

Потреба в діях ще ніколи не була такою нагальною.

І ми знаємо, що нам належить зіграти важливу роль. Ми — компанія брендів і людей, яка поставила перед собою чітку мету: зробити сталий образ життя звичним явищем.

Новаторське десятиліття

У 2010 році ми запустили План сталого способу життя Unilever (USLP), мета якого — довести, що сталий розвиток і успішне ведення бізнесу взаємопов'язані.

За десять років існування USLP світ змінився. Проблеми, що спонукали нас діяти, стали поширеними і загальновідомими. Зацікавлені сторони більше не вважають зобов'язання в галузі сталого розвитку приємним доповненням — вони справедливо очікують їх як обов'язкового мінімуму.

Ми багато чому навчилися на своєму шляху. І хоча у нас не завжди все виходить так, як треба, ми вважаємо, що ми залишаємося вірні нашій меті вибороти провідне положення в галузі сталого розвитку. Ми спираємося на тверду віру в те, що бренди з метою зростають, компанії, що мають мету, живуть, а люди, що мають мету, процвітають.

Ми більш ніж будь-коли впевнені, що курс, яким ми йдемо, є правильним — для нас і для всього світу. І озброївшись досвідом нашого USLP, ми прагнемо створити рух, в якому наші постачальники, клієнти та споживачі будуть частиною побудови кращого майбутнього.

Новий договір — із суспільством і планетою

Тепер ми хочемо просунути наш бізнес і способи його ведення ще далі, ніж будь-коли раніше. Наша корпоративна стратегія Unilever Compass визначає шляхи реалізації цієї мети.

Згідно зі стратегією Unilever Compass, задоволення інтересів наших зацікавлених осіб лежить в основі всього, що ми робимо.

Вона підкреслює незаперечну важливість дотримання прав людини. Крім того, в цій стратегії викладені програми дій із вирішення найважливіших проблем нашого часу, використовуючи весь масштаб і вплив наших брендів і просуваючись далі і швидше, досягаючи поставлених цілей, що сприяють позитивним змінам.

Наше бачення в дії

Ми володіємо масштабом, можливостями і бажанням втілити реальні, позитивні і довгострокові зміни в життя планети і нашого суспільства. Ми змінюємося, діємо і підтримуємо інших, які також діють.

Дізнайтеся докладніше про питання, які ми вирішуємо.



Ми будемо діяти для покращення здоров'я планети. Запобігаючи зміні клімату. Захищаючи і відновлюючи природу. І створюючи світ без відходів.

Ми зробимо свій внесок у більш справедливий, більш соціально інклюзивний світ. Зосереджуючись на рівності, різноманітності та інклюзивності у всьому, що ми робимо. Стимулюючи наш бізнес до активного підвищення рівня життя і забезпечуючи підготовку людей до майбутнього сфери праці.

Водночас, ми покращимо здоров'я і добробут людей. У центрі цієї діяльності будуть наші бренди — як і протягом усього нашого існування.

Ми знаємо, що все це матиме величезне значення. Але ми також знаємо, що найбільші виклики вимагають дій, що виходять за межі тих змін, які компанія може здійснити самостійно.

Величезні можливості для позитивного впливу зосереджені в нашому ланцюгу створення цінності і в товариствах, з якими ми зв'язані. Тому нам слід використовувати весь масштаб Unilever, аби здійснювати вплив на ділову практику і політику людей, з якими ми працюємо, а також у країнах, в яких ми працюємо.

Тому що для всіх нас, хто хоче бачити більш справедливий, більш соціально інклюзивний світ і здорову планету, висновок очевидний: не можна гаяти часу. Нумо діяти.

Дійте і ви та допоможіть нам реалізувати наші цілі.

Догори