Ми будуємо бізнес, яким світ зможе пишатися

Десять років тому ми розпочали подорож, щоб створити найбільш сталий бізнес у світі. Щоб довести, що зростання не має відбуватися за рахунок людей та планети. Показати, що бізнес може бути рушійною силою добра - не тільки на словах, а й на ділі. Ми досягли багатьох з наших цілей, але не змогли досягти інших. Десять років по тому ми ділимося тим, чому навчилися на цьому шляху. І ми ставимо ці життєві уроки в центр нової, ще більш амбітної стратегії.

Озираючись на новаторське десятиліття

У 2010 році ми запустили план сталого розвитку та підвищення якості життя Unilever (USLP). Цей план змінив правила гри. У той час, коли більшість підприємств розглядали сталий розвиток і бізнес окремо, ми бачили взаємозв'язок між ними.

Це не був план сталого розвитку.
Це був план для успішного і сталого бізнесу.

Ми розглядали кожен аспект нашого ланцюжка створення вартості і вибудовували свій підхід навколо великих цілей, які, як ми знали, лежали в основі глобального порядку денного в галузі сталого розвитку.

Кліматичні заходи. Гендерна рівність. Здоров'я і натуральне харчування мільярдів людей. Повага до навколишнього середовища. Більш справедливий, більш процвітаючий світ.
Потім ми підкріпили ці цілі, можливо, найповнішим набором завдань в галузі сталого розвитку, які коли-небудь ставилися будь-яким підприємством такого масштабу.

Ми стали свідками того, як наша робота змінила світ навколо нас - розширення прав і можливостей жінок, захист лісів, поліпшення стану здоров'я і підтримка сталого сільського господарства.
І ми побачили переваги нашого бізнесу.
Безсумнівно, ми багато чого досягли, але у нас ще багато роботи попереду.

Ми ще не досягли всіх наших цілей.
Ми ще не вирішили всіх поставлених завдань.
Час від часу нам доводиться засвоювати важкі уроки.

Як ми це зробили?

Після десяти років реалізації Плану сталого розвитку та підвищення якості життя Unilever (USLP), ми бачимо, як ми вплинули

План сталого розвитку та підвищення якості життя Unilever

План сталого розвитку та підвищення якості життя Unilever націлений на те, щоб відокремити наш розвиток від нашого впливу на навколишнє середовище, збільшуючи при цьому наш позитивний соціальний вплив.

Наш план передбачає досягнення трьох великих цілей, підкріплених дев'ятьма зобов'язаннями і завданнями, які охоплюють наші соціальні, екологічні та економічні показники по всьому ланцюжку створення вартості. Ми будемо продовжувати працювати з іншими, щоб зосередитися на тих областях, де ми можемо впровадити найбільші зміни і підтримати Цілі сталого розвитку ООН (ЦСР).

У нас є три великі цілі

Покращення здоров'я
та добробуту
для більш ніж

1 мільярду людей

До 2020 року ми допоможемо більш ніж мільярду людей вжити заходів для поліпшення їх здоров'я і добробуту.

UN Sustainability Development Plan

Ми вживаємо заходів для досягнення Цілей сталого розвитку ООН.


До 2020 року ми допоможемо більш ніж мільярду людей поліпшити їх здоров'я і санітарно-гігієнічні умови. Це допоможе знизити частоту таких небезпечних для життя захворювань, як діарея.

1,3 мільярда людей досягли до кінця 2019 року

  • Зменшення частоти діарейних і респіраторних захворювань шляхом миття рук

  • Забезпечення безпечною питною водою

  • Збільшення доступності водопроводу і каналізації

  • Поліпшення здоров'я порожнини рота

  • Підвищення самооцінки

  • Допомогти в поліпшенні методів загоєння шкіри

Дізнайтеся більше про здоров'я і санітарно-гігієнічні умови

Ми будемо постійно працювати над тим, щоб поліпшити смак і поживні властивості всіх наших продуктів. Більшість наших продуктів відповідають критеріям, заснованим на національних рекомендаціях з харчування, або перевищують їх. Наше зобов'язання заходить далі: до 2020 року ми подвоїмо частку нашого портфелю, який відповідає найвищим стандартам харчування, заснованим на всесвітньо визнаних дієтичних рекомендаціях. Це допоможе сотням мільйонів людей отримувати більш здорове харчування.

56% нашого портфелю за обсягом відповідає найвищим стандартам харчування в 2019 році.

  • Зниження вмісту солі
Насичені жири:
  • Зниження кількості насичених жирів

  • Збільшення вмісту необхідних жирних кислот

  • Зниження кількості насичених жирів в більшості продуктів

    (Цілі більше не вимірюються, і звіти по ним більше не складаються з моменту продажу нашого бізнесу пастоподібних продуктів в 2018 році).

  • Усунення трансжирів
  • Зниження вмісту цукру
Зниження кількості калорій:
  • В дитячому морозиві
  • В більшості морозива
  • Надання інформації про здорове харчування

Дізнайтеся більше про покращення харчування

Зниження
впливу
на навколишнє середовище

вдвічі

До 2030 року ми плануємо вдвічі зменшити ступінь впливу нашого виробництва, використання продуктів і розвитку нашого бізнесу на навколишнє середовище..*

UN Sustainability Development Plan

Ми вживаємо заходів по досягненню Цілей сталого розвитку ООН.

Життєвий цикл нашої продукції:

До 2030 року вдвічі скоротити вплив парникових газів (ПГ) від нашої продукції протягом всього її життєвого циклу.

З 2010 року вплив парникових газів, що виділяються від продукції кожного нашого користувача, збільшилася на 2%.*

Наше виробництво:

До 2020 року викиди CO2 від наших заводів будуть на рівні або нижче рівня 2008 року, незважаючи на значно більш високі обсяги виробництва.

На 65% викиди CO2 від енергії за тонну продукції знизилися з 2008 року.

Зниження викидів вуглецю при виробництві:
  • Отримувати всю енергію з відновлюваних джерел

  • Отримувати всю електроенергію з відновлюваних джерел

  • Виключити вугілля зі структури споживання енергоресурсів

  • Зробити надлишки енергії доступними для спільнот

Знизити рівень викиду парникових газів при пранні одягу:
  • Переформулювання
  • Знизити рівень викиду парникових газів при використанні транспорту

  • Знизити рівень викиду парникових газів при охолодженні
  • Зниження енергоспоживання в наших офісах
  • Скоротити кількість поїздок співробітників
Дізнайтеся більше про парникові гази

Наша продукція у використанні:

До 2020 року вдвічі скоротити споживання води, пов'язане з використанням нашої продукції.+

З 2010 року споживання води нашими користувачами збільшилася на 1%.*

Наше виробництво:

До 2020 року викиди CO2 від наших заводів будуть на рівні або нижче рівня 2008 года, незважаючи на істотно вищі обсяги виробництва.

На 47% водозабір на тонну продукції знизився з 2008 року.

Скорочення використання води в процесі прання:
  • Продукти, які використовують менше води

  • Скорочення використання води у сільському господарстві

Дізнайтеся більше про використання води

Наша продукція:

До 2020 року вдвічі скоротити кількість відходів, пов'язаних з утилізацією нашої продукції.

Вплив відходів від нашої продукції на кожного споживача скоротилося приблизно на 32% з 2010 року. *

Наше виробництво:

До 2020 року загальний обсяг відходів, які направляються на утилізацію, буде на рівні або нижче рівня 2008 року, незважаючи на значно більш високі обсяги виробництва.

На 96% загальна кількість відходів за тонну продукції знизилося з 2008 року.

Зниження кількості відходів від виробництва:
  • Відправка повністю нешкідливих відходів на звалище
  • Упаковка з багаторазових, вторинно перероблених матеріалів або біорозкладаного пластику

  • Зниження кількості пакувальних матеріалів

Вторинна переробка пакувальних матеріалів:
  • Збільшення обсягів переробки і коефіцієнта вторинного використання

  • Збільшення рівня використання перероблених матеріалів

  • Боротьба з відходами від порційної упаковки

  • Відмова від використання ПВХ

Скорочення офісних відходів:
  • Утилізація, вторинне використання, відновлення

  • Скорочення споживання паперу

  • Відмова від використання паперу в процесах

Дізнайтеся більше про утилізацію і упаковку

До 2020 року ми будемо отримувати 100% нашого сільськогосподарської сировини від постачальників, які дотримуються принципів сталого розвитку.

До кінця 2019 року 62% нашої сільськогосподарської сировини було отримано від постачальників, які дотримуються принципів сталого розвитку та підвищення якості життя.

  • Стале виробництво пальмової олії

  • Папір та картон

  • Соєві боби та соєва олія

  • Чай

  • Фрукти

  • Овочі

  • Какао

  • Цукор

  • Соняшникова олія

  • Рапсова олія

  • Молочна продукція

  • Трудова етика Ben & Jerry’s

  • Яйця від курей на вільному випасі

  • Підвищення сталого постачання канцелярських матеріалів

Дізнайтеся більше про стале постачання

Покращення
якості життя
для

мільйонів людей

До 2020 року ми покращимо економічне становище мільйонів людей завдяки розширенню своєї діяльності.

UN Sustainability Development Plan

Ми вживаємо заходів по досягненню Цілей сталого розвитку ООН.


До 2020 року ми почнемо розширювати права людини через нашу діяльність і розширений ланцюжок поставок.

До 2020 року ми почнемо розширювати права людини через нашу діяльність і розширений ланцюжок поставок.


Ми продовжуємо вирішувати питання прав людини, зосередивши увагу на 8 основних питаннях в нашому Звіті про права людини.


Наш загальний реєстрований коефіцієнт частоти травматизму досяг 0,76для кожного мільйона робочих годин.

  • Впровадження основних принципів ООН з підприємництва та прав людини

  • Домогтися, щоб 100% витрат на закупівлю здійснювалися відповідно до нашої Політики відповідального вибору постачальників

  • Створити основу для справедливої компенсації

  • Поліпшити здоров'я, харчування і добробут співробітників

  • Знизити коефіцієнт травматизму і кількість нещасних випадків на виробництві

Дізнайтеся більше про справедливість на робочому місці

До 2020 року ми розширимо можливості 5 мільйонів жінок.

2,34 мільйона жінок отримали доступ до участі в програмах, спрямованих на підвищення їх безпеки, розвиток професійних навичок і розширення можливостей.

  • Створення збалансованої в гендерному відношенні організації з акцентом на питання управління

  • Сприяння забезпеченню безпеки жінок в спільнотах, де ми працюємо

  • Розширення доступу до професійної підготовки і навичок

  • Розширення можливостей в нашому роздрібному ланцюжку створення вартості

Дізнайтеся більше про можливості для жінок

До 2020 року ми збираємося позитивно вплинути на життя 5,5 мільйона чоловік.

793 000 невеликих фермерських господарств і 1,81 мільйона малих підприємств роздрібної торгівлі отримали доступ до програм, спрямованих на вдосконалення сільськогосподарської практики і збільшення доходів.

  • Поліпшення економічного становища невеликих фермерських господарств

  • Підвищення доходів дрібних роздрібних торговців

Дізнайтеся більше про інклюзивний бізнес
КЛЮЧ ДО ПРОГРЕСУ
  • Досягнуто

    Це кількість цілей, яких ми досягли

  • On-план

    Це кількість цілей, яких ми маємо досягти

  • Off-план

    Це кількість цілей, які ми зараз не відстежуємо

  • %

    Мети досягнуто

    Це відсоток від цілей на шляху до досягнення

* Наші екологічні цілі виражаються за принципом «на кожне споживче використання». Це означає одноразове використання, надання продукту або порції.

+ У семи країнах з дефіцитом води, які представляють близько половини населення світу.

Підтверджено незалежним дослідженням PricewaterhouseCoopers (PwC). См. Незалежна гарантія & наших показників.

Дотримуючись нашого компасу

Але, оскільки наш план USLP закінчується у 2020 році, куди ми рушимо далі?

Далі.

Ми як ніколи впевнені, що курс, за яким ми йдемо, вірний — для нас та для всього світу. І, озброївшись досвідом USLP, ми прагнемо створити рух, в якому наші постачальники, клієнти та споживачі стануть частиною системи побудови кращого майбутнього.

Яким буде цей бізнес?

Ми вважаємо, що він повинен бути цілеспрямованим і орієнтованим на майбутнє, і що він повинен забезпечувати високу продуктивність.

Щоб домогтися цього, ми будемо слідувати нашому новому Компасу - єдиній бізнес-стратегії сталого розвитку, заснованій на трьох основних переконаннях:

Лише бренди, що мають ціль, розвиваються.

Лише компанії, що мають ціль, можуть утримати свої позиції на ринку.

Лише люди, що мають ціль, процвітають.

Ми з нетерпінням чекаємо можливості розділити з вами цей шлях.

Ми будемо використовувати краще, що є в бізнесі, щоб побудувати світ, про який ми всі мріємо. Бізнес, яким світ зможе пишатися.