Вода

З 2010 року ми майже вдвічі скоротили обсяги викоритсанная води на виробництві.

Але 99% нашого водного впилву здійснюють споживачі, які використовують нашу продукцію, і ми поки не змогли зменшити цю кількість.

Ми працюємо над цим. Ми розробляємо продукти, які використовують менше води, щоб допомогти людям зберегти такий цінний ресурс.

Можливості для жінок

Ми досягли гендерного балансу у сфері управління по всьому світу: жінки займають 51% керівних посад у порівнянні з 38% у 2010 році.

Ми наділили ширшими повноваженнями 2,34 мільйони жінок у всьому світі, надаючи їм підтримку у розвитку нових навичок та розширенню їх можливостей.

Ми підвищили рівень безпеки жінок на чайних плантаціях .

Викиди парникових газів

На даний момент ми працюємо зі 100% відновлюваною електроенергією на наших виробничих потужностях, розташованих у різних куточках світу.

З 2008 року ми домоглися скорочення викидів CO2 з енергії на виробництві на 65%, але близько двох трентин викидів протягом життєвого циклу наших товарів припадає на енергію, яку споживачі використовують у своїх домівках.

Ми недооцінили, наскільки складно допомогти споживачам змінити свою поведінку, але за допомогою нових продуктів та партнерів ми будемо і надалі працювати над цим.

Справедливість на робочому місці

Ми досягаємо хороших результатів у зміцненні прав людини в усьму нашому бізнесі та ланцюжку поставок.

 

І в більшості місць ми вже виплачуємо нашим співробітникам прожитковий мінімум чере знашу систему справедливої компенсації.

Інклюзивний бізнес

З 2010 року ми допомогли 1,8 млн. маленьких роздрібних компаній у всьому світі отримати доступ до ініціатив, які направлені на підвищення їхніх доходів .

Тепер ми розширюємо наш підхід, щоб допомогти півищити їхню стійкість та підготувати їх до цифрового світу за допомогою партнерів, які забезпечують доступ до кредитів та страхування.

Відходи та упаковка

Вплив відходів нашої продукції на кожного споживача скоротився на 32% з 2010 року. Ми досягли хороших результатів у сферах, які можемо контролювати, досягнувши нульового рівня відходів, що підлягають захороненню, на всіх наших заводах, та на 96% скоротили кількість відходів, що підлягають утилізації, в розрахунку на тонну продукції.

Ми досягаємо хороших результатів у виконанні наших хобов'язань із забезпечення багаторазового використання, переробки, чи компостування нашої пластикової упаковки до 2025 року, а також з використання не менше 25% переробленого пластику в нашій упаковці до того ж часу.

У 2019 році ми взяли зобов'язання скоротити використанная вихідного пластику та збирати більше пластику, ніж виробляємо.

Стабільне постачання

З 2010 року ми збільшили обсяг сільськогосподарської сировини, що постачається з джерел, які дотримуються принципів сталого розвитку, з 14% до 62%. Окрім того, 88% з наших 12 основних сільськогосподарських культур постачаються із джерел, що дотримуються принципів сталого розвитку.

Ми досягли хороших результатів, але у нас попереду ще багато роботи.

Здоров'я та санітарно-гігієнічні умови

Починаючи з 2010 року ми досягли покращення здоров'я та санітарно-гігієнічних умов для більш, ніж 1,3 млрд людей. Це перевищує нашу першочергову мету в 1 млрд. Але ми на цьому не зупиняємося.

Ми будемо продовжувати працювати над покращенням якості життя .

Натуральне харчування

Десять років тому ми поставили собі за мету пдвоїти частку нашого портфоліо, що відповідає найвищим стандартам у сфері харчування — до 60%. До 2019 року ми досягли показника у 56% та знаходимося на шляху досягнення нашої мети до кінця 2020 року.

Менше цукру, солі, насичених жирів та калорій — але як і раніше, смачна їжа.