Хороша новина полягає в тому, що після семи років прогресу ми вже досягли близько 80% наших цілей або знаходимось на шляху до їх досягнення.
Покращення здоров'я та добробуту більш ніж 1 мільярда людей до 2020 року
Ми на шляху до досягнення нашої амбітної мети: подвоєння нашого портфеля до 2020 року, який відповідає найвищим стандартам харчування. На разі 39% обсягів вже відповідають цим стандартам. Ми маємо намір змінити всі наші категорії продуктів і досягли значного прогресу у скороченні вмісту солі, насичених жирів, калорій і цукру у нашій продукції. Наприклад, 70% ринків, де ми продаємо морозиво, тепер мають міні-версії продукту. У 2017 році ми запустили Mini Magnums в Індії та Mini Cornettos у Бразилії.
З точки зору здоров'я та гігієни, до кінця 2017 року ми охопили більш ніж 600 мільйонів людей, використовуючи запущені програми миття рук, санітарії, гігієни порожнини рота, самоповаги та безпечного споживання питної води. Ми вже охопили 29 мільйонів молодих людей і до 2020 року плануємо збільшити дану кількість до 40 мільйонів..
До 2030 року скоротити вплив наших продуктів на навколишнє середовище, беручи до уваги весь ланцюг створення вартості
Якщо говорити про вплив на навколишнє середовище, тут ми досягли значного успіху майже в усіх сферах. Наприклад, з 2008 року ми скоротили викиди CO₂ на наших виробництвах на 47%, витрати води - на 39%, а загальний обсяг відходів, готових до утилізації, на 98%. Ми також домоглися успіху в зміцненні нашого ланцюга поставок. Наприклад, до кінця 2017 року 56% нашої сільськогосподарської сировини закуповується у сертифікованих постачальників.
Перед нами, як і раніше, стоїть завдання зменшення впливу на навколишнє середовище на етапі використання нашої продукції споживачами. Наприклад, з 2010 року нам вдалося скоротити витрати води на одиницю споживання тільки на 2%. Однак, наявні й хороші новини. У сфері відходів упаковки ми взяли на себе нове зобов'язання - зробити нашу пластикову упаковку повністю придатною до переробки та компостування або вторинного використання до 2025 року.
Однією із наших цілей є підвищення рівня життя мільйонів людей до 2020 року
У 2017 році ми відновили нашу Політику сталого ресурсозабезпечення, аби закріпити наш підхід і збільшити кількість постачальників, що беруть участь в програмі. Близько 55% наших витрат на закупівлі припадає на постачальників, які відповідають обов'язковим вимогам Політики. Наша мета - досягти 100% до 2020 року.
Ми вважаємо, що розширення прав і можливостей жінок є найпотужнішим чинником розвитку людського потенціалу та економічного зростання. Ми створюємо організацію, в якій в рівній мірі задіяні чоловіки і жінки: до кінця 2017р. 47% всіх керівних посад в нашій компанії займали жінки в порівнянні з 46% в 2016 році). Наша програма Shakti забезпечує роботою понад 70 000 жінок у сільських населених пунктах з низьким рівнем доходу. У 2017 році ми допомогли приблизно 1,2 мільйону жінок взяти участь в програмах, спрямованих на підвищення рівня безпеки, розвиток їхніх професійних навичок і розширення можливостей.
Щодо розвитку інклюзивного бізнесу: в 2017 році ми дозволили близько 716 тисячам малим фермерським господарствам взяти участь в програмах по поліпшенню практик ведення сільського господарства або по збільшенню їх доходів. Ми також допомогли збільшити дохід 1,6 мільйону малих роздрібних підприємств.