Ми готові прозоро поширювати інформацію про виконання нашого Плану сталого розвитку Unilever (USLP), який є фундаментом для створення довіри у кожному аспекті нашої діяльності.

Останній звіт показує, що ми знаходимося на шляху до досягнення близько 80% наших цілей, і основні завдання, які стоять перед нами, очевидні як ніколи. У звіті також відображені сфери, в яких ми можемо поділитися власним досвідом для підтримки і поліпшення довгострокових проектів наших партнерів.

Споживачі прагнуть сталих брендів

Очевидно, що споживчий попит на сталі відповідальні бренди поступово зростає. Наші внутрішні дослідження показують, що 54% споживачів надають перевагу купівлі продуктів, що відповідають принципам сталого розвитку, а третина з них їх купує. Це відкриває широкі можливості для бізнесу, і ми хочемо бути впевненими в тому, що наші бренди будуть в переліку лідерів руху за сталість.

Протягом останніх років саме наші бренди сталого розвитку є одним із способів досягнення поставленої мети. Вони поєднують соціальну та екологічну ціль з продукцією, яка сприяє досягненню цілей USLP. Зараз у портфелі компанії наявні 26 брендів, які відповідають принципам сталого розвитку і підвищення якості життя, на той час як у 2016 р. цей показник становив лише 18 серед усіх наших підрозділів. Новими учасниками цього року є Vaseline, Sunlight, Sunsilk та Wall’s.

У 2017 році вони зростали на 46% швидше, ніж решта бізнесу, і забезпечили 70% росту нашого обороту. Протягом останніх чотирьох років вони постійно перевершували наші середні темпи зростання.

Нові бізнеси, бренди та інновації

Ми також формуємо та створюємо наш портфель завдяки новому бізнесу, життєві цінності якого відповідають нашому напряму розвитку. За останні 12 місяців такі бренди, як Pukka tea, Seventh Generation, Mаge Terra і Sundial стали частиною нашої глобальної компанії.

Компанія Unilever готова до партнерства та набуття нових брендів, а також розробляє власний оновлений портфель, створюючи нові бренди сталого розвитку. Наприклад, бренд засобів особистої гігієни Love Beauty and Planet, який позиціонує себе як vegan-friendly, використовуючи натуральні інгредієнти та упаковку із вторинно переробленої сировини, а також Red Red-безглютенові та веганські снеки, які почали виробляти у Великобританії на початку цього року.

До того ж, щодня наші бренди та запроваджені компанією дослідження стають все ближче до більшої кількості людей. Наприклад, минулого року бренд Domestos започаткував низку інновацій щодо вирішення питань санітарії та дефіциту води, включаючи новий, доступний формат порошку для чищення туалету в Індії та спрей «Flush Less» у Південній Африці

601m

До кінця 2017 року наші програми з покращення здоров'я ротової порожнини, гігієни рук, поліпшення санітарних умов, підвищення самооцінки і забезпечення доступу до чистої питної води охопили 601 мільйон людей.

109

В тому самому періоді 109 наших виробничих об'єктів в 36 країнах світу використовували 100% відновлюваної електроенергії, що становить 65% від нашого загального споживання електроенергії.

56%

До кінця 2017 року 56% нашої сільськогосподарської сировини закуповувалося у сертифікованих постачальників.

Прогрес Плану Сталого Розвитку у 2017

Хороша новина полягає в тому, що після семи років прогресу ми вже досягли близько 80% наших цілей або знаходимось на шляху до їх досягнення.

Покращення здоров'я та добробуту більш ніж 1 мільярда людей до 2020 року

Ми на шляху до досягнення нашої амбітної мети: подвоєння нашого портфеля до 2020 року, який відповідає найвищим стандартам харчування. На разі 39% обсягів вже відповідають цим стандартам. Ми маємо намір змінити всі наші категорії продуктів і досягли значного прогресу у скороченні вмісту солі, насичених жирів, калорій і цукру у нашій продукції. Наприклад, 70% ринків, де ми продаємо морозиво, тепер мають міні-версії продукту. У 2017 році ми запустили Mini Magnums в Індії та Mini Cornettos у Бразилії.

З точки зору здоров'я та гігієни, до кінця 2017 року ми охопили більш ніж 600 мільйонів людей, використовуючи запущені програми миття рук, санітарії, гігієни порожнини рота, самоповаги та безпечного споживання питної води. Ми вже охопили 29 мільйонів молодих людей і до 2020 року плануємо збільшити дану кількість до 40 мільйонів..

До 2030 року скоротити вплив наших продуктів на навколишнє середовище, беручи до уваги весь ланцюг створення вартості

Якщо говорити про вплив на навколишнє середовище, тут ми досягли значного успіху майже в усіх сферах. Наприклад, з 2008 року ми скоротили викиди CO₂ на наших виробництвах на 47%, витрати води - на 39%, а загальний обсяг відходів, готових до утилізації, на 98%. Ми також домоглися успіху в зміцненні нашого ланцюга поставок. Наприклад, до кінця 2017 року 56% нашої сільськогосподарської сировини закуповується у сертифікованих постачальників.

Перед нами, як і раніше, стоїть завдання зменшення впливу на навколишнє середовище на етапі використання нашої продукції споживачами. Наприклад, з 2010 року нам вдалося скоротити витрати води на одиницю споживання тільки на 2%. Однак, наявні й хороші новини. У сфері відходів упаковки ми взяли на себе нове зобов'язання - зробити нашу пластикову упаковку повністю придатною до переробки та компостування або вторинного використання до 2025 року.

Однією із наших цілей є підвищення рівня життя мільйонів людей до 2020 року

У 2017 році ми відновили нашу Політику сталого ресурсозабезпечення, аби закріпити наш підхід і збільшити кількість постачальників, що беруть участь в програмі. Близько 55% наших витрат на закупівлі припадає на постачальників, які відповідають обов'язковим вимогам Політики. Наша мета - досягти 100% до 2020 року.

Ми вважаємо, що розширення прав і можливостей жінок є найпотужнішим чинником розвитку людського потенціалу та економічного зростання. Ми створюємо організацію, в якій в рівній мірі задіяні чоловіки і жінки: до кінця 2017р. 47% всіх керівних посад в нашій компанії займали жінки в порівнянні з 46% в 2016 році). Наша програма Shakti забезпечує роботою понад 70 000 жінок у сільських населених пунктах з низьким рівнем доходу. У 2017 році ми допомогли приблизно 1,2 мільйону жінок взяти участь в програмах, спрямованих на підвищення рівня безпеки, розвиток їхніх професійних навичок і розширення можливостей.

Щодо розвитку інклюзивного бізнесу: в 2017 році ми дозволили близько 716 тисячам малим фермерським господарствам взяти участь в програмах по поліпшенню практик ведення сільського господарства або по збільшенню їх доходів. Ми також допомогли збільшити дохід 1,6 мільйону малих роздрібних підприємств.

Graph showing increase
70%

Частка нашого загального приросту обороту, що забезпечується брендами, що живуть сталим життям

Photo by Son Ng-Hoang, Unilever employee, Vietnam

Куди

Багато чого змінилося в світі з того часу, як ми запустили USLP в 2010 році. Аналізуючи еволюцію нашого Плану Сталого Розвитку, ми вирішили запитати працівників компанії і зовнішніх зацікавлених сторін про просування USLP та напрями майбутнього прогресу.

Окрім проведення інтерв'ю серед експертів, беручи до уваги наш загальний ланцюг створення вартості, до якого входять інвестори, постачальники, клієнти, креативні агентства, інші підприємства, лідери думок, неурядові організації та науковці, ми також провели опитування й серед працівників Unilever по всьому світу, щоб визначити найважливіші для них питання.

За результатами проведених опитувань, USLP став великим джерелом гордості і мотивації в бізнесі, а також ключовою причиною, через яку працівники Unilever приєдналися до компанії.

Але не дивно, що завдяки таким позитивним результатам, виникає високий рівень очікувань. Як сказав один із зовнішніх співрозмовників: ""Unilever знаходиться в незручному становищі. Очікування будуть вищими, ніж будь-коли. Це піднімає планку для всіх у Unilever, хто прагне розібратися, куди рухатися далі.""

Мета цього проекту полягала в тому, щоб зрозуміти, як розвивати USLP у майбутньому на основі поглядів наших людей, а також незалежних експертів у сфері сталого бізнесу. Зараз нашим завданням є акумулювання всіх відгуків та реалізація наступних етапів процесу. Ми регулярно публікуємо оновлення нашого прогресу.

Фотографії Мухаммада Таха, працівника Unilever, Пакистан

Докладніше про ці теми:

Догори