Ми керуємося нашою метою: зробити сталий розвиток та покращення якості життя звичним явищем та доступним для всіх
Це та мета, заради якої ми працюємо і ведемо наш бізнес. Мета, яка надихає інших домагатися відмінних показників у роботі. Ще в 1883 році у Великобританії наш засновник Вільям Хескет Левер випустив на ринок мило Sunlight - новий революційний продукт, створений для того, щоб зробити гігієну та санітарію звичайним явищем.
Уже тоді це стало частиною сталого способу життя. Зараз в портфель компанії входять більше 400 брендів, і ми продовжуємо дотримуватися конкретної мети в нашій діяльності: ми хочемо не тільки завдавати менше шкоди планеті і суспільству, а й приносити більше користі. Ми прагнемо допомогти вирішити соціальні та екологічні проблеми людства, ми прагнемо поліпшити життя людей за допомогою наших продуктів.
Ми були першовідкривачами, новаторами і творцями майбутнього протягом більше 120 років, і ми плануємо діяти в тому ж дусі, дотримуючись принципів сталого розвитку.
Відвідайте наш веб-сайт, щоб дізнатися більше про те, як ми працюємо.
Ми – це по-справжньому глобальний бізнес
- Наші бренди доступні у понад 190 країнах світу
- 2,5 мільярда людей щодня користуються нашими продуктами
- 51 млрд. євро - товарообіг компанії в 2020 році, 58% припадає на ринки, що розвиваються
- 25 мільйонів магазинів роздрібної торгівлі утворюють нашу глобальну мережу
Ми створюємо бренди зі змістом
- Понад 400 відомих брендів
- 13 із них в 2020 р. принесли понад 1 млрд. євро прибутку
- 81 % наших брендів входять у двійку лідерів на своїх ринках
- 14 брендів Unilever входять в рейтинг Kantar топ-50 брендів
Люди – наша головна цінність
- 149 000 працівників по всьому світі
- У 54 країнах ми визнані кращим роботодавцем для випускників в сфері FMCG
- 50/50 гендерний баланс в управлінні
- 93 % наших керівників — знавці цього ринку
Ми користуємося шкалою оцінки обслуговування
Додаткову інформацію можна отримати у розділі «Планета й суспільство»
- Починаючи з 2010 року ми допомогли поліпшити рівень гігієни, здоров’я та благополуччя 1,3 мільярду людей
- 100 % електроенергії закуповується з відновлюваних мереж у всьому світі
- 67 % сільськогосподарської сировини - із сталих джерел
- Ми робимо екологічно відповідальний спосіб життя звичайним явищем