Перейти до content

Ми — Unilever

Ми — це 149 000 людей у цілому світі, ми – це понад 400 торгових марок у більш ніж 190 країнах, ми — це глобальна компанія з глобальною метою.

Ми керуємося нашою метою: зробити сталий розвиток та покращення якості життя звичним явищем та доступним для всіх

Це та мета, заради якої ми працюємо і ведемо наш бізнес. Мета, яка надихає інших домагатися відмінних показників у роботі. Ще в 1883 році у Великобританії наш засновник Вільям Хескет Левер випустив на ринок мило Sunlight - новий революційний продукт, створений для того, щоб зробити гігієну та санітарію звичайним явищем.

Уже тоді це стало частиною сталого способу життя. Зараз в портфель компанії входять більше 400 брендів, і ми продовжуємо дотримуватися конкретної мети в нашій діяльності: ми хочемо не тільки завдавати менше шкоди планеті і суспільству, а й приносити більше користі. Ми прагнемо допомогти вирішити соціальні та екологічні проблеми людства, ми прагнемо поліпшити життя людей за допомогою наших продуктів.

Ми були першовідкривачами, новаторами і творцями майбутнього протягом більше 120 років, і ми плануємо діяти в тому ж дусі, дотримуючись принципів сталого розвитку.

Відвідайте наш веб-сайт, щоб дізнатися більше про те, як ми працюємо.

  • Globe icon

    Ми – це по-справжньому глобальний бізнес

  • Наші бренди доступні у понад 190 країнах світу

  • 2,5 мільярда людей щодня користуються нашими продуктами

  • 51 млрд. євро - товарообіг компанії в 2020 році, 58% припадає на ринки, що розвиваються

  • 25 мільйонів магазинів роздрібної торгівлі утворюють нашу глобальну мережу

  • Products icon

    Ми створюємо бренди зі змістом

    Дізнайтеся більше про бренди зі змістом
  • Понад 400 відомих брендів

  • 13 із них в 2020 р. принесли понад 1 млрд. євро прибутку

  • 81 % наших брендів входять у двійку лідерів на своїх ринках

  • 14 брендів Unilever входять в рейтинг Kantar топ-50 брендів

  • A show of hands icon

    Ми користуємося шкалою оцінки обслуговування

    Додаткову інформацію можна отримати у розділі «Планета й суспільство»
  • Починаючи з 2010 року ми допомогли поліпшити рівень гігієни, здоров’я та благополуччя 1,3 мільярду людей

  • 100 % електроенергії закуповується з відновлюваних мереж у всьому світі

  • 67 % сільськогосподарської сировини - із сталих джерел

  • Ми робимо екологічно відповідальний спосіб життя звичайним явищем

Наша мета — зробити стабільний спосіб життя звичним

Відвідайте розділ «Планета й суспільство» на сайті unilever.com

Давайте зробимо світ кращим разом

Задайте запитання, які вас цікавлять