Перейти до content

Ми — Unilever

Ми — це 149 000 людей у цілому світі, ми – це понад 400 торгових марок у більш ніж 190 країнах, ми — це глобальна компанія з глобальною метою.

a diverse group of people sitting on blocks

Ми керуємося нашою метою: зробити сталий розвиток та покращення якості життя звичним явищем та доступним для всіх

Це та мета, заради якої ми працюємо і ведемо наш бізнес. Мета, яка надихає інших домагатися відмінних показників у роботі. Ще в 1883 році у Великобританії наш засновник Вільям Хескет Левер випустив на ринок мило Sunlight - новий революційний продукт, створений для того, щоб зробити гігієну та санітарію звичайним явищем.

Уже тоді це стало частиною сталого способу життя. Зараз в портфель компанії входять більше 400 брендів, і ми продовжуємо дотримуватися конкретної мети в нашій діяльності: ми хочемо не тільки завдавати менше шкоди планеті і суспільству, а й приносити більше користі. Ми прагнемо допомогти вирішити соціальні та екологічні проблеми людства, ми прагнемо поліпшити життя людей за допомогою наших продуктів.

Ми були першовідкривачами, новаторами і творцями майбутнього протягом більше 120 років, і ми плануємо діяти в тому ж дусі, дотримуючись принципів сталого розвитку.

Відвідайте наш веб-сайт, щоб дізнатися більше про те, як ми працюємо.

Ми – це по-справжньому глобальний бізнес

  • Наші бренди доступні у понад 190 країнах світу
  • 2,5 мільярда людей щодня користуються нашими продуктами
  • 51 млрд. євро - товарообіг компанії в 2020 році, 58% припадає на ринки, що розвиваються
  • 25 мільйонів магазинів роздрібної торгівлі утворюють нашу глобальну мережу

Ми створюємо бренди зі змістом

Дізнайтеся більше про бренди зі змістом

  • Понад 400 відомих брендів
  • 13 із них в 2020 р. принесли понад 1 млрд. євро прибутку
  • 81 % наших брендів входять у двійку лідерів на своїх ринках
  • 14 брендів Unilever входять в рейтинг Kantar топ-50 брендів

Люди – наша головна цінність

Дізнайтеся більше про кар'єрні можливості в нашій компанії

  • 149 000 працівників по всьому світі
  • У 54 країнах ми визнані кращим роботодавцем для випускників в сфері FMCG
  • 50/50 гендерний баланс в управлінні
  • 93 % наших керівників — знавці цього ринку

Ми користуємося шкалою оцінки обслуговування

Додаткову інформацію можна отримати у розділі «Планета й суспільство»

  • Починаючи з 2010 року ми допомогли поліпшити рівень гігієни, здоров’я та благополуччя 1,3 мільярду людей
  • 100 % електроенергії закуповується з відновлюваних мереж у всьому світі
  • 67 % сільськогосподарської сировини - із сталих джерел
  • Ми робимо екологічно відповідальний спосіб життя звичайним явищем
На початок