Перейти до content

Компанія Unilever представила результати діяльності за 2021 рік

Unilever logo
  • Базовий ріст продажів склав 4,5%, при зростанні в об'ємному вираженні на 1,6% та зростанні в ціновому на 2,9%
  • Оборот компанії збільшився на 3,4%. Позитивно вплинули придбання компанії , негативно — коливання курсу валют.
  • Базовий операційний прибуток збільшився на 2,9%, а базова операційна маржа знизилася на 10 базових пунктів.
  • Базовий прибуток на акцію збільшився на 5,5%, а розбавлений прибуток на акцію — на 9,2%
  • Анонсовано продаж чайного бізнесу за 4,5 мільярда євро, завершення угоди очікується у другому півріччі 2022 року.
  • Завершено програму викупу акцій на суму 3 мільярди ври у 2021 році. Програма зворотного викупу акцій у розмірі 3 мільярди євро буде продовжена у 2022-2023 роках.
  • Дивідендна прибутковість на акцію склала 3% у 2021 році.
  • Анонсовано перехід до більш простої та орієнтованої на категорії організаційної структури компанії.

«У 2021 році операційні показники Unilever продовжили демонструвати позитивну динаміку. Ми забезпечили найшвидше зростання продажів за останні дев'ять років - 4,5% за рік, при зростанні в об'ємному вираженні на 1,6%. Наші бренди із сукупним оборотом у 13 млрд євро зросли на 6,4%. Наш бізнес у ключових регіонах, таких як Китай, Індія та США зросли на 14,3%, 13,4% та 3,7% відповідно.

Наші продажі в каналах електронної торгівлі зростали з випереджальними темпами (44%) та склали 13% від глобального товарообороту. Ми продовжуємо трансформувати портфель нашої продукції за рахунок швидкозростаючих сегментів преміальної косметики та продуктів харчування, а також за рахунок продажу чайного бізнесу.

Головним викликом 2021 року став різке зростання виробничих витрат. В результаті підвищення цін ми досягли зростання обороту в ціновому вираженні в розмірі 2,9% за рік і 4,9% в четвертому кварталі. Водночас базовий операційний прибуток за рік знизився на 10 базових пунктів, а базовий прибуток на акцію виріс на 5,5%.

Зараз ми зосереджені на стрімкому зростанні за рахунок сильного портфеля брендів та пріоритетних для нас регіонів. Крім того, нещодавно ми оголосили про значні зміни організаційної структури компанії, які спрямовані на спрощення поточної системи та трансформацію бізнесу у п'ять категорій з метою підвищення продуктивності.

У 2022 році ми маємо намір зосередити наші зусилля на боротьбі з інфляцією та ростом виробничих витрат та продовжимо інвестувати у маркетинг, дослідження та розробки (R&D), а також капітальні витрати.

Протягом кількох тижнів ми активно взаємодіяли з нашими акціонерами та почули, що бізнесу необхідно продемонструвати результати, що будуть отримані завдяки змінам у нашому продуктовому портфелі. Тому найближчим часом ми не маємо наміру укладати угоди з придбання інших бізнесів - ми націлені продовжити реалізацію нашої програми зворотного викупу акцій на суму до 3 млрд євро протягом наступних двох років», — повідомив Алан Джоуп, головна посадова особа Unilever.