Що очолює ваш список необхідних справ?

Нашими головними завданнями є ліквідація голоду, припинення зміни клімату і боротьба за гендерну рівність.

Так, ці цілі можуть здатися нездійсненними, але нова кампанія, яка стартувала сьогодні, передбачає, що, якщо ми всі разом будемо підтримувати цілі сталого розвитку (ЦСР або глобальні цілі), визначені ООН, ми зможемо зробити те, що здається недосяжним.

Кампанія «The World’s To Do List» (Список глобальних завдань людства), створена некомерційним агентством креативних комунікацій Project Every на чолі зі сценаристом фільму «Реальна любов» Рікардом Кертісом, закликає компанії по всьому світу присвятити частину свого інформаційного простору та зробити свій внесок, щоб розповісти про важливість глобальних цілей. Ось чому протягом наступного тижня стікери з глобальними цілями будуть з'являтися на веб-сайтах і в соціальних мережах Unilever, а також проектуватися на екрани штаб-квартири компанії в Лондоні. Ці стікери будуть супроводжувати логотипи наших брендів в Інтернеті, наші співробітники будуть додавати їх у свої повідомлення в соціальних мережах ... і все це повинно нагадувати про те, що планета і люди завжди на першому місці.

Глобальні цілі в основі нашого бізнесу

Незважаючи на те, що цього тижня ми приділимо особливу увагу тільки семи глобальним цілям, План сталого розвитку та підвищення якості життя Unilever Compass націлений на досягнення всіх 17 цілей сталого розвитку (ЦСР) ООН.

В межах стратегії «Чисте майбутнє» компанія Unilever інвестує 1 млрд. євро в створений фонд «Клімат і природа». Даний фонд бренди будуть використовувати для фінансування досліджень у сфері біотехнологій, використання CO2, низьковуглецевої хімії, біорозкладних і водозберігаючих рецептур, а також скорочення використання первинного пластику протягом наступних десяти років. Інше зобов'язання спрямовано на заміну всього вуглецю, одержуваного з викопного палива, на отриманий з відновлюваних джерел в рецептурі наших миючих засобів та засобів для прання.

Стратегія «Позитивна краса» для категорії косметичної продукції спрямована на розширення можливостей наших брендів для покращення самопочуття людей і підвищення їх самооцінки, а також для просування принципів різноманіття і інклюзії в суспільстві.

Бренди Unilever в категорії продуктів харчування працюють над виконанням своїх зобов'язань в межах стратегії «Майбутнє харчової індустрії», роблячи рецептуру товарів більш поживною для людини і сталою для планети.

«Світ зіштовхнувся із серйозними проблемами — від стрімких змін у кліматі до голоду і жахливої бідності. Для пов'язаних між собою проблем, які неможливо вирішити поодинці, необхідно об'єднати зусилля підприємств, урядів і громад», — пояснює Ребекка Мармот, директор зі сталого розвитку Unilever. «Глобальні цілі дають нам фундамент, який допоможе вирішити ці проблеми, і до 2030 року зробити так, щоб наша планета і суспільство процвітали. Ми готові зробити свій внесок і сподіваємося, що всі разом ми зможемо виконати всі пункти цього критично важливого списку «глобальних завдань».

Докладніше про ці теми:

Що таке цілі сталого розвитку?

Цілі сталого розвитку (ЦСР) прийняті Організацією Об'єднаних Націй в 2015 році. Вони закликають усі країни працювати в партнерстві, маючи на меті ліквідувати бідність, поліпшити здоров'я і рівень освіти, скоротити нерівність і забезпечити економічне зростання водночас зупиняючи зміну клімату та захищаючи природу.

Догори